Kill the bastards

Plötsligt känner jag mig väldigt sugen på renskav. När åt man det senast? Måste vara år & dar sen. Om det svårlagat är ju den stora frågan? Är renskav fyllt med dolt socker & E600 koder? Detta måste kollas upp... för jag kan erkänna att jag är sådär lagom trött på köttfärs nu... men köttfärs har sina fördelar.

Såg att man typ kan köpa torkat renkött som chips. Intressant. Renar förstör även trädgårdar... & blir påkörda...

Jag tror renar gör sig bäst i en stekpanna. haha
(eller kanske framför tomtens släde?)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hör av dig så får du recept!

2008-11-15 @ 14:18:28
Postat av: Annika

P.S Jag och oskar ska nog gå och se Niko imorgon, efter det är man nog inte så sugen på renskav!

2008-11-15 @ 14:20:12
Postat av: Idha

Tror inte det finns renskav med E600-koder. känner du ingen same så du kan köpa eau natural? Borde va toknyttigt!?

2008-11-15 @ 20:17:47
URL: http://idhaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0